• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Ikastetxea
    • Aurkezpena
    • Kontaktua
    • Kokapena
    • Hezkuntza Eskeintza
    • Dokumentuak/Baimenak
  • Ikasturteko Gida
    • 2022-2023 Ikasturteko Gida
    • 2022-2023 Ikasturteko egutegia eta ordutegia
    • Gobernu organoak
    • Irakasle ez diren langileak
    • Irakasleria
    • Ordutegiak eta Programazioak HH-LH
      • Ordutegiak
        • HH 1
        • HH 2
        • HH 3
        • LH 1. maila
        • LH 2. maila
        • LH 3 maila
        • LH 4. A maila
        • LH 4. B maila
        • LH 5. A maila
        • LH 5. B maila
        • LH 6. maila
      • Programazioak
        • LH 1
        • LH 2
        • LH 3
        • LH 4
        • LH 5
        • LH 6
    • Ordutegiak eta Programazioak DBH
      • Ordutegiak
        • DBH 1 A
        • DBH 1 B
        • DBH 2
        • DBH 3 A
        • DBH 3 B
        • DBH 4
      • Programazioak
        • DBH 1
        • DBH 2
        • DBH 3
        • DBH 4
  • Zerbitzuak
    • Garraioa
    • Jantokia
      • MENUAK
    • Instalazioak
  • Proiektuak
    • Hizkuntza Proiektua
    • Berrikuntza Proiektua
    • Erasmus +
    • Hezigarri
    • Inklusio Batzordea
    • Kili-kili
    • SKOLAE
    • Sustraiak
    • Hirekin
  • Orientazioa
    • Orientaline
    • Larraintzar orientazioa
  • Blogak
    • HH-ko Bloga
    • 1. Zikloko Bloga
    • 2. Zikloko Bloga
    • 3. Zikloko Bloga
    • DBH-ko Bloga
  • BIZIKIDETZA
    • Bizikidetza ARAUDIA
  • EUSKARA
    • ERA
LARRAINTZARKO IKASTETXEA

LARRAINTZARKO IKASTETXEA

Larraintzarko ikastetxearen webgunea

 

  • Hasiera
  • Ikastetxea
    • Aurkezpena
    • Kontaktua
    • Kokapena
    • Hezkuntza Eskeintza
    • Dokumentuak/Baimenak
  • Ikasturteko Gida
    • 2022-2023 Ikasturteko Gida
    • 2022-2023 Ikasturteko egutegia eta ordutegia
    • Gobernu organoak
    • Irakasle ez diren langileak
    • Irakasleria
    • Ordutegiak eta Programazioak HH-LH
      • Ordutegiak
        • HH 1
        • HH 2
        • HH 3
        • LH 1. maila
        • LH 2. maila
        • LH 3 maila
        • LH 4. A maila
        • LH 4. B maila
        • LH 5. A maila
        • LH 5. B maila
        • LH 6. maila
      • Programazioak
        • LH 1
        • LH 2
        • LH 3
        • LH 4
        • LH 5
        • LH 6
    • Ordutegiak eta Programazioak DBH
      • Ordutegiak
        • DBH 1 A
        • DBH 1 B
        • DBH 2
        • DBH 3 A
        • DBH 3 B
        • DBH 4
      • Programazioak
        • DBH 1
        • DBH 2
        • DBH 3
        • DBH 4
  • Zerbitzuak
    • Garraioa
    • Jantokia
      • MENUAK
    • Instalazioak
  • Proiektuak
    • Hizkuntza Proiektua
    • Berrikuntza Proiektua
    • Erasmus +
    • Hezigarri
    • Inklusio Batzordea
    • Kili-kili
    • SKOLAE
    • Sustraiak
    • Hirekin
  • Orientazioa
    • Orientaline
    • Larraintzar orientazioa
  • Blogak
    • HH-ko Bloga
    • 1. Zikloko Bloga
    • 2. Zikloko Bloga
    • 3. Zikloko Bloga
    • DBH-ko Bloga
  • BIZIKIDETZA
    • Bizikidetza ARAUDIA
  • EUSKARA
    • ERA

Kili-kili

 

 

 

Hausnarketa-proiektu partehartzaile honi esker, dokumentu erabilgarri bat sortu ahal izango dugu datozen urteetan ikastetxean egin beharreko lanen inbertsio-plan egoki bat egiteko. Bertan, eraikin zahar baten berezko gabezia fisikoei erantzuteaz gain, zentro moderno bihurtzeko beharrei ere erantzungo die, non sortutako espazioak atseginak eta gogokoak izateaz gain, hezkuntza-jardueretarako ere motibatzaileak izango diren, beharrizan metodologiko berriei erantzuten laguntzeko.

 

Gracias a este proyecto de reflexión en clave participativa podremos crear un documento útil para realizar un plan de inversiones de las actuaciones necesarias en el centro escolar durante los próximos años con el fin de responder no sólo a las carencias físicas propias de un edificio entrado en años, sino también a la necesidad de convertirlo en un centro moderno donde los espacios creados sean agradables y amables, además de motivadores para la práctica educativa y ayuden, así, a dar respuesta a las nuevas necesidades metodológicas.


 


 

Primary Sidebar

  • Euskara
  • Gaztelera

Kanpo estekak

Sustraiak APYMA elkartea
Lan arriskuak
Orientaline

SKOLAE

ERASMUS +

Footer

Sarrera

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

Copyright © 2023 · Magazine Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in